niedziela, 5 października 2014

Co, jak, i kiedy, czyli nowy porządek bloga





Przez długi czas prowadziłam blog recenzencki na Onecie. Ostatecznie postanowiłam się przenieść, chociaż może to niewłaściwe słowo, bo zdecydowanej większości postów nie przenoszę. Więc może bardziej daję mojej pasji pisania nowe życie w innym, nieporównywalnie lepszym miejscu. Różnica jest naprawdę ogromna. 

                                                      

Do rzeczy. Wcześniej skupiałam się tylko na książkach, ale stwierdziłam, że samo recenzowanie książek nie sprawia mi takiej satysfakcji i radości jak powinno. Dlatego będę pisać o rzeczach różnistych, związanych w ten czy inny sposób z kulturą i popkulturą. Recenzje będą, ale nie chcę się ograniczać. Wpisy będą pojawiać się obowiązkowo (pracuję nad systematycznością i swoim lenistwem)  minimum dwa razy w tygodniu, prawdopodobnie we wtorki i czwartki. Jeśli czasem uda mi się skrobnąć coś ponadwymiarowego to częściej. W przypadku nagłych wydarzeń ze świata kultury, postaram się również wyrazić swoją opinię, oczywiście w granicach interesującej mnie tematyki. Nie zamierzam jednak pisać wyłącznie o nowościach, bo mam mnóstwo zaległych myśli, którymi pragnę się z wami podzielić. 

                                                        

Od siebie dodam jeszcze, że mam 17 lat, jestem osobą ciekawą świata, o ogromnej wyobraźni i nade wszystko kocham czytać. Mam nadzieję, że nowy blog będzie mi dawać mnóstwo radości, którą powoli, z czasem zacznę dzielić z wami, kiedy już zdobędę kolejnych, nowych czytelników.  

P.S. Recenzji finałowej szóstej części "Darów Anioła" spodziewajcie się w najbliższy wtorek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz