niedziela, 14 czerwca 2015

Paryż przyszłości i więcej muzyki, czyli "Francois Present" (kwiecień-czerwiec)


Wydawnictwo: COLORFUL MEDIA

Miałam okazję zapoznać się z kolejnym numerem "Francois Present", czyli magazynu dla osób uczących się języka francuskiego utrzymywana na poziomie średnio zaawansowanym. Gazeta jest bardzo francuska pod każdym względem i zawiera tłumaczenia trudniejszych wyrazów oraz zwrotów potrzebnych w codziennym życiu pod każdym tekstem. 

 Co znajdziemy w numerze na drugi kwartał 2015 roku?

Jednym z artykułów, który zwrócił moją szczególną uwagę jest "Paryż 2050 roku". Przedstawiono tu wizję Paryża zielonego, jednak niepozbawionego drapaczy chmur i technologii najnowszych generacji. W moim rodzinnym mieście - Szczecinie 0 wprowadzono podobno inicjatywę, a konkretnie "Floating Garden 2050". Cóż, plany są piękne, jednak zobaczymy co z tego wyniknie. 

Jestem pewna, że słyszeliście o Garou. To francuski śpiewak, znany przede wszystkim ze słynnego musicalu "Dzwonnik z Notre Dame", gdzie wcielał się w tytułowego Quasimodo. Musical odniósł już lata temu imponujący sukces. Sam Garou wydaje teraz kolejne płyty i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem fanów na całym świecie. W magazynie znajdziemy o nim rozległy, kilkustronicowy artykuł, który dotyczy podsumowuje jego dotychczasową karierę. Muzyk opowiada także o swoich przyszłych projektach. 

2 komentarze:

  1. Ja gazet nie czytam ;) jedynie English Matters, tak więc wiem na pewno ,że po tę nie siegnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazet nie mam zbytnio czasu czytać (jedynie czasem w domu Dobre Rady mi wpadną w rękę :P), a tu jeszcze po francusku... Nigdy nie miałam styczności z tym językiem, no cóż ;)

    OdpowiedzUsuń