Luty zakończył się w tym roku bardzo szybko, nadeszła więc pora na stosik. Udało mi się zgromadzić dużo nowych książek. Jestem trochę przerażona, ponieważ obiecałam sobie, że postaram się kupować mniej, a wygląda na to, że im bardziej się staram, tym mniej się to udaje. Koniec końców, powitałam w swojej biblioteczce 16 nowych książek.
Od góry:
1. "Z Archiwum X: Wyznawcy" - komiks będący kontynuacją słynnego serialu z lat 90-tych. To egzemplarz recenzencki. Zdradzę wam w sekrecie, że zamierzam nakręcić swój pierwszy vlog i opowiedzieć wam o nim trochę więcej. Nie wiem jeszcze co z mojej próby wyniknie, ale trzymajcie kciuki.
2. "Anatomia Kłamstwa" - kolejny egzemplarz recenzencki. To częściowo poradnik napisany przez agentów CIA. Więcej dowiecie się w przyszłym tygodniu.
3. "Zaczarowane życie" - Diana Wynne Jones Książkę wyszukałam w antykwariacie. Skusiło mnie nazwisko autorki, gdyż na podstawie jej powieści powstała jedna z najcudowniejszych animacji, jakie widziałam - "Ruchomy zamek Hauru" (jeśli jeszcze nie widzieliście, obejrzyjcie koniecznie!)
4. "Nic straconego" - Karolina Sowińska Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Novae Res. Powieść przyszła zaledwie kilka dni temu i jeszcze nie miałam okazji się z nią zapoznać.
5. "Play" - Javier Ruescas Zdobyta na wymianie na Lubimy Czytać.
6. "7 grzechów głównych: Zazdrość" - Robin Wasserman To drugi tom serii opowiadający historię nastolatków z małego miasteczka. Od pierwszego tomu nie mogłam się oderwać.
7. "7 grzechów głównych: Pycha" - Robin Wasserman Trzeci tom tej samej serii. Obie książki znalazłam na promocji w Saturnie.
8. "Chłopak Nikt 2: Jestem Misją" - Allen Zadoff egzemplarz recenzencki, recenzję możecie przeczytać tutaj.
9. "Wybrani" - C.J. Daugherty Trylogii Nocnej Szkoły chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Czytało mi się miło i być może sięgnę po kolejne tomy. Zaczynam chyba jednak powoli wyrastać z tego typu literatury.
10. "Bestia" - Alex Flinn Powieść z wymiany na Lubimy Czytać luźno nawiązująca do mojej ulubionej animacji Disneya - Pięknej i Bestii.
Wydawnictwo Znak miało spore wyprzedaże i rezultacie kupiłam tam pięć książek, dokładnie pięć kolejnych pozycji.
11. "E-migranci. Pół roku bez internetu, telefonu i telewizji" - Susan Maushart
12. "Żony astronautów" - Lily Koppel
13. "Spadkobiercy" - Kaui Hart Hemmings Na podstawie tej powieści nakręcono głośny film z Georgem Clooneyem i Shailene Woodley.
14. "Wiśniowy klub książki" - Ashton Lee
15. "W pełni lata" - Claire Cook
16. "Niedokończone opowieści" - J. R. R. Tolkien
Wow! Jaki stosik, tylko pozazdrościć :)
OdpowiedzUsuńCałkiem pokaźna kolekcja! Trzymam kciuki i czekam na kolejne recenzje :)
OdpowiedzUsuń