czwartek, 16 października 2014

Co się dzieje w światku filmowym, czyli szkice koncepcyjne VII Epizodu Gwiezdnych Wojen





Zdjęcia do filmu są w trakcie kręcenia, ale fabuła nadal owiana jest tajemnicą.
Sporo się ostatnio dzieje w świecie filmowym, szczególnie takich, które najbardziej mnie interesują. Dzisiaj będzie (znów) o filmie, którego niecierpliwie wyczekuję - VII Epizodzie Gwiezdnych Wojen. Kontynuacja budzi wiele kontrowersji i nie wiadomo czego konkretnie ma dotyczyć. Mówi się, że nowa trylogia będzie pokazywała wydarzenia jakieś 30 lat po trylogii właściwej, czyli epizodów IV, V i VI. Podobno stara i kochana przez nas obsada odegra raczej drugoplanową rolę i dostaniemy nową parę młodych aktorów, ale na razie są to jedynie spekulacje.



Nie mam pojęcia dlaczego pojawił się szkic koncepcyjny Vadera, co nie zmienia faktu, że ogromnie mi się podoba




Premiera Epizodu VII o niezanym jeszcze tytule planowana jest na grudzień 2015 roku. Wyciekło kilkanaście szkiców koncepcyjnych, poniekąd dotyczących nieznanej na razie fabuły nowego filmu. Muszę przyznać, że im więcej znajduję informacji o nowym epizodzie, tym bardziej pozytywnie jestem nastawiona do tej trylogii. Rysunki są naprawdę udane i budzą moją coraz większą ciekawość. Wszystkie szkice możecie obejrzeć sobie tutaj.


Na rysunek Chewbaccy nie mogę się wręcz napatrzeć :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz